Wyślij do przyjaciela

Francuskość to stan umysłu!
Bycie Paryżanką to nie adres zameldowania w dowodzie osobistym, a dobry styl i umiejętność podchodzenia do życia z przymrużeniem oka. Francuskie très chic ma wiele twarzy; z najnowszą kolekcją „Julia”, na sezon jesień-zima 2017, odkryjesz i pokochasz je wszystkie.
Zdjęcia do pierwszej tak nietypowej kampanii Fiore, w całości zrealizowaliśmy iPhonem. Powstały w naszych ulubionych paryskich miejscach: w Café de Flore – tętniącym życiem symbolu paryskiej bohemy, Merci Paris – modnym paryskim concept storze, Café Charlot – ulubionym przystanku na talerz serów i karafkę białego wina, czy w kipiącym zielenią paryskim Palais Royal.
Paryż zainspirował nas do stworzenia kampanii w której dominują wzory i kolory jesieni: czerwień, metalik, grochy, romantyczne kwiaty czy modele inspirowane sportowym stylem. Jest miękko, ciepło i przytulnie, ale też zmysłowo i kobieco. Po prostu w stylu Fiore!
* Pola wymagane
lub Anuluj