Prawo do zwrotu
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu i zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Wyjątki od prawa zwrotu
Pamiętaj, że prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów, których opakowanie zostało uszkodzone, produkty noszą ślady użytkowania, a ze względu na aspekty higieniczne nie mogą zostać ponownie wprowadzone do sprzedaży (np. rajstopy, pończochy, bielizna). Otwarty produkt nie podlega zwrotowi.
Kontakt w sprawie zwrotów
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
- e-mail: contact@fiore.pl
- telefon: +48 798 834 349
Sposoby zwrotu
Przygotowanie produktu do zwrotu:
- upewnij się, że produkt jest w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z oryginalnymi metkami i w opakowaniu;
- dołącz do przesyłki formularz odstąpienia Formularz odstąpienia, lub napisz własnoręcznie oświadczenie o odstąpieniu od umowy, podając numer zamówienia, swoje dane oraz numer konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu środków.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Wysyłka zwrotu
- zapakuj produkt w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu,
- wyślij przesyłkę na nasz adres FiORE, ul.Kopernika 53 a, 90-553 Łódź.
Zwrot należności
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, dokonamy zwrotu środków na wskazane konto bankowe lub kartę płatniczą. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
Koszty zwrotu
Koszt wysyłki zwrotnej ponosi klient, chyba że zwrot jest wynikiem naszej pomyłki lub otrzymałeś wadliwy produkt. W takim przypadku, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, aby uzgodnić szczegóły zwrotu i przesyłki.