Menu
Reprezentujemy kobiecy punkt widzenia mody od talii do kostek. Paryski szyk i włoski seksapil to połączenie, które inspiruje nas do działania od 1998 roku. Joie de vivre to według nas nie tylko longsleeve w paski i pleciony koszyk, ale przede wszystkim podejście do życia z przymrużeniem oka i umiejętność pielęgnowania samej siebie.
Tworzeni przez kobiety dla kobiet, w zupełnie nowy sposób angażujemy się w piękno. Klasyczną bazę produktów inspirowanych życiem wzbogacamy o cztery kolekcje odpowiadające na aktualne trendy i sezonowe życzenia. Chcemy wyzwalać radość, urozmaicać codzienność i być częścią Twojego unikatowego stylu.
Naszym zadaniem nie jest wymyślanie kobietom problemów, a odpowiadanie na realnie istniejące potrzeby. Aby to było możliwe, pracujemy z myślącym podobnie zespołem projektantek, krojczych i szwaczek. Codzienność we Fiore to wsłuchiwanie się w głosy dziewczyn takich jak my.
1998 r.
Paryski szyk i włoski seksapil to inspiracje do założenia marki o imieniu Fiore. Siedzibą firmy zostaje oddział starej fabryki włókienniczej Zakładów im. Andrzeja Struga, produkującej niegdyś szaliki i chusty. Po niezbędnych remontach adaptacyjnych w 1998 r. uruchomiono produkcję rajstop z elastilu i stretchu (poliamid). Firma zatrudnia w tym czasie około 40 osób i rocznie produkuje ponad 2 miliony par rajstop.
2004 r.
Kamień milowy w rozwoju Fiore. Po surowcach poliamidowych wprowadzamy nową technologię platerowania lycrą. Produkowane w firmie rajstopy zaczynamy wykańczać samodzielnie. Farbujemy, prasujemy i pakujemy sami, co niesamowicie wpływa na jakość oferowanych przez nas produktów. PS. Od 2004 do 2013 co roku jesteśmy nagradzani Gazelą Biznesu. Stopy twardo na ziemi, a głowa w chmurach! Cieszymy się!
2006 r.
Wprowadzamy wyroby kolekcyjne. To dla nas kolejne wow! Wyżej przetworzone, o większej rentowności – w końcu w zaciszu naszej fabryki może powstać pierwszy prawdziwy ogród Fiore – pierwsze kolekcje rajstop wzorzystych.
2005 - 2007 r.
Dzięki wsparciu Unii Europejskiej rozbudowujemy park maszynowy. I znowu moment przełomowy – zamykamy proces technologiczny we własnym zakresie, co powoduje, że od teraz produkujemy wszystko, jak chcemy, ubierając kobietę od pępka po duży palec u stopy.
2007 r.
Tworzymy zespół projektowy. Zatrudniamy utalentowane projektantki wzornictwa. W różnym wieku, znające różne potrzeby (nawet te ukryte) kobiet. To daje nam odwagę do pracy nad marką. Powstają nowe opakowania, katalogi produktowe, a przede wszystkim pierwsze autorskie kolekcje Fiore.
2009 r.
Idziemy w online! Firmy kurierskie i pionierska jak na tamte czasy platforma sprzedażowa daje nam nieograniczone możliwości dotarcia do klientów na całym świecie. Co miesiąc kupują nas ludzie z 70 krajów na całym globie!
2014 r.
Nasza jakość doczekuje się prestiżowego certyfikatu Oeko-Tex Standard 100. Oznacza to, że nasze produkty są wolne od szkodliwych substancji i nie zagrażają zdrowiu naszych kobiet.
2016 r.
Nabieramy odwagi do bycia sobą. Manifestujemy kobiecy punkt widzenia kolekcją POWDER i sesją wizerunkową z udziałem Charlotte Tomaszewskiej. Angażujemy się w modę na swoich zasadach. Przełamujemy się i proponujemy produkty inspirowane prawdziwym życiem. Wprowadzamy do kolekcji kolor i zabawę formą. Chcemy wyzwalać radość, urozmaicać codzienność i być częścią unikatowego stylu. Nasze podejście zamykamy w trzech słowach: STYL, KOBIECOŚĆ, JOIE DE VIVRE.
Obecnie
Zatrudniamy 130 osób, z czego większość, bo prawie 70%, to kobiety. Duma! Fiore rozkwita dzięki pomysłom zespołu projektowego i wysiłkowi setek zaangażowanych w markę pracowników.