Poradnik zakupów

PRZEWODNIK ZAKUPÓW

JAK KUPOWAĆ?

Dokonanie zakupu na naszej stronie FIORE.PL jest bardzo szybkie i intuicyjne. Wystarczy jedynie wykonać kilka prostych kroków:

  1. Wybierz interesującą Cię kategorię spośród rodzajów produktów, kolekcji lub okazji. Jeżeli przychodzisz do nas po zakup konkretnego produktu możesz też skorzystać z naszej wyszukiwarki.
  2. Spośród przedstawionych modeli wybierz ten, który Cię interesuje klikając na zdjęcie lub nazwę produktu.
  3. Zaznacz rozmiar, kolor oraz ilość jaka Cię interesuje i kliknij „dodaj do koszyka”.
  4. Następnie możesz zadecydować czy chcesz dalej robić zakupy w naszym sklepie, czy przejść do realizacji zamówienia klikając w przycisk ”zrealizuj zamówienie”.
  5. Po wybraniu opcji realizacji zamówienia, lub po najechaniu kursorem na ikonę torebki (prawy górny róg strony) i kliknięciu kupuj, zostaniesz przeniesiony do karty podsumowania zakupów.
  6. Wybierz dogodna formę wysyłki i przejdź do uzupełnienia dalszych danych oraz formy płatności.
  7. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji uzupełniając swoje dane, lub zarejestrować się w systemie i korzystać z ułatwień wynikających z posiadania własnego konta na naszej stronie.
  8. Wybierz dogodną formę płatności i zatwierdź zakup.
  9. Na podany przez Ciebie adres email przyjdzie potwierdzenie zamówienia.

WYSYŁKA

Aby nasze produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej proponujemy następujące formy wysyłki:

*Paczkomat InPost

Przesyłka dostarczana jest do wybranego przez Ciebie paczkomatu, gdzie możesz ją odebrać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. W wypadku problemów związanych z odbiorem paczki w paczkomacie możecie Państwo skorzystać z Centrum Pomocy InPost dostępnej pod linkiem: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie

Dostawa maksymalnie w ciągu 24-48 godzin.

Koszt wysyłki:

- Paczkomat InPost – przedpłata – 12,00 PLN
- Paczkomat InPost – pobranie – 15,00 PLN
- Paczkomat InPost – zamówienie powyżej 149 PLN – 0,00 PLN

*Kurier DHL

Przesyłka dostarczana jest przez kuriera pod wskazany adres. Podczas procesu składania zamówienia masz możliwość podania dodatkowych uwag dotyczących miejsca lub dogodnych godzin odbioru paczki.

Dostawa maksymalnie w ciągu 24-48h.

Koszt wysyłki:

- Kurier DHL – przedpłata – 16,00 PLN
- Kurier DHL – pobranie – 18,50 PLN
- Kurier DHL – zamówienie powyżej 149 PLN – 0,00 PLN

* Odbiór w sklepie FIORE

Odbiór możliwy jest w sklepie stacjonarnym FIORE w Łodzi, ul. Kopernika 53A. W przypadku odbioru w sklepie wymagana jest przedpłata.

Koszt odbioru – przedpłata - 0 PLN

PŁATNOŚCI

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić następującymi formami płatności:

*Przelewy24

Szybkie i wygodne przelewy obsługiwanie przez większość Banków. Ta forma płatności daje również możliwość zapłaty kartą kredytową oraz płatnościami mobilnymi.

*Płatność przy odbiorze

Kwota za dane zamówienie jest pobierana w momencie odbioru paczki w paczkomacie.

*Przelew tradycyjny

Przelew bankowy na podany przez nas numer konta bankowego.

77 1240 1545 1111 0010 2308 8978
Bank Pekao S.A.
Centrum Korporacyjne w Łodzi
ul. J. Dąbrowskiego 234
93-231 Łódź
(paczka wysyłana jest do Kupującego po uznaniu konta Sprzedającego)

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Dokładamy wszelkich starań, aby zakupiony towar trafił do Ciebie jak najszybciej.

Zamówienia realizowane i wysyłane są tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych. Czas realizacji zamówienia wynosi do 48h, w przypadku płatności przelewem bankowym lub w systemie przelewy 24 czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie.

Czas realizacji i dostawy zamówień może ulec zmianie w okresach około świątecznych. W przypadku opóźnień w realizacji lub wysyłce zamówienia, nasze Biuro Obsługi Klienta niezwłocznie się z Tobą skontaktuje

ZWROTY

W wypadku kiedy towar dotarł do Ciebie uszkodzony, lub nie spełnia Twoich oczekiwań możesz skorzystać z naszego formularza odstąpienie od umowy. Poniżej fragment regulaminu szczegółowo opisujący zasady zwrotu towaru.

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Compare